8 Mayıs 2009 Cuma


Oğula giden arıya bir sıra 12 adet meme verdim. Aslında larvadan ana üretmeyi sevmem. (larva nakil sırasında çok küçük bir zarar görse ana arının kanadı, bacağı olmayabilir, dahasıda kısır yada yumurta haznesi zarar görebilir. Çokiyi alışkın bir el zarar vermeden alabilir kimse yanlış anlamasın benim gibi fazla ana üretmeyenler için söylediklerim.) daha çok yumurta ile ana üretirim, gerçi bunlar kontrol ana memesi olacaklar. Kovanlarda ana olduğunu şüphelendiğim kovana verilecekler.

Hakkımda

Aydın Germencikte veteriner hekimiyim, birgün ihtiyar bir arıcı daireye girdi ve rapor almak istedi, bende kontrol etmek istedim; bana 'kontrol kolayda ben daha arıdan anlayan veteriner görmedim' dedi,ben raporu hemen verdim, ertesi günde 2 kovan aldım o gün bügün arıyı öğrenmeye çalışıyorum;:)

İzleyiciler