18 Mayıs 2009 Pazartesi

Formik asit kullanırken dikkatli olmak gerekir. Eger solursanır akçigerleriniz de kavrulur, yandığını önçeleri fark bile etmezsiniz. Sonuç ölüme kadar götürebilir. Dahası az miktarda bile solunsa yada deri yolu ile alınsa idrarla atıldığı için idrarda bile yanmaya hissedersiniz. Yani kullanırken sonderece dikkat edilmeli gözlük ve maske mutlaka kullanılmalı, çok az miktarda hissetmezsiniz ancak yinede zararına zamanla görebilirsiniz. Eğer elinizi değerse mutlaka bol soğuk su ile yıkayın ve buz tedavisi uygulayın , buharına maruz kalırsanız yine bol miktarda sıvı tüketin. Bildiğim kadarıyla tedavisi yoktur, yanık tedavisi uygulanır; Neticede asit olduğunu unutmayalım.

Hakkımda

Aydın Germencikte veteriner hekimiyim, birgün ihtiyar bir arıcı daireye girdi ve rapor almak istedi, bende kontrol etmek istedim; bana 'kontrol kolayda ben daha arıdan anlayan veteriner görmedim' dedi,ben raporu hemen verdim, ertesi günde 2 kovan aldım o gün bügün arıyı öğrenmeye çalışıyorum;:)

İzleyiciler